fredag 28 maj 2010

Uttråkad till 100%.

Mobillistan!

Uppifrån

1. Har du pussat nr 13?
Denice - Nej, det har jag inte.

2. Har du nr 6 MSN?
Anna E - Nej, det har jag inte.

3. Är du kär i nr 8?
Anna J - Nje, det kan man väl inte säga.

4. Har du kramat nr 10?
Anton - Inte vad jag minns.

5. Är du bästis med nr 29?
Fredrik - vi var vänner förut med inte längre.

6. Gillar du nr 30?
Gammelgårdens förskola - det är väl mysigt där.

7. Har du varit kär i nr 37?
Jacke - nej, det har jag inte.

8. Har du strulat med nr 9?
Anna-Karin - Nepp.

9. Har du varit med nr 25?
Fanny - Nej.

10. Längtar du efter nr 21?
Emelie T - Nja, inte direkt.

11. Är nummer 18 bäst i världen?
Ellen - janå, på sitt sätt kanske.

Nerifrån:

1. Är nummer 8 söt?
Sofia - Ja, hon är jättesöt ^^

2. Har du kysst nr 23 ?
Petra M - Nej, det har jag inte.

3. Är nummer 10 din vän?
Sigge - Ja, det är han. Och han är även min farfar.

4. Skulle du kunna tänka dig tälta med nummer 36?
Melina - Ja, varför inte? :)

5. Kommer du och nummer 44 bra överens?
Malin - Ja, det skulle jag absolut säga att vi gör.

6. Skulle du kunna ha sex med nummer 12 -
Sara - Nej, det skulle jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!