onsdag 26 maj 2010

En liten musiklista.

Ta din musikspelare, ställ in shuffle, bläddra för varje låt och fuska inte.

Trivs du med dig själv?
My religion.

Mår du bra innerst inne?
After the rain.

Hur ser dina vänner dig?
When i grow up.

Kommer du ha ett lyckligt liv?
Murder on the dancefloor.

Vad är din hemliga dröm?
Lovestoned - i think she knows.

Vad är din syn på kärlek?
I Do!

Hade du en bra uppväxt?
Shooting star.

Är du omtyckt?
Does your mother know?

Hur går det i skolan?
Fick jag leva igen.

Vad kommer du att göra av ditt liv?
Trouble

Vem var du i ditt förra liv?
A public affair.

I ditt nästa?
Want to break free.

Hur kommer du dö?
Pop into my heart.

Kommer någon sakna dig?
Living next door to alice.

Hur känner du dig oftast?
Starkare.

4 kommentarer:

  1. Hur kommer du dö? Pop into my heart
    Låter som du ska bli skjuten :P Men det vill vi ju inte.

    SvaraRadera
  2. Den var lite kul, kanske kopierar den till min egen blogg sen om det e okej!?

    SvaraRadera
  3. SV. :D mannagrynsgröt är ju sååå gott :D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!