onsdag 26 maj 2010

En "liten" bildbomb.

Nu kommer en liten bildbomb med bilder från helgen i Stockholm. Det blir ett rätt långt inlägg igen.


Hittade ett ljusrosa nagellack som passade perfekt till klänningen jag skulle ha på namngivningen.


Fredag "morgon", och ett underbart väder. Det heter ju att efter regn kommer solsken, och så var det ju verkligen då jag kl 4 hade vaknat av ösregn och åska.


Hämtade ut hyrbilen, och begav oss mot Stockholm.


Fikade på ett litet ställe, med underbar utsikt.


Simon nöjd med sin glass.


Och jag mycket nöjd med min.


Passerade genom Norrköping.


Lördagen - dags för namngivning. Min söta rosa klänning.


Det bjöds på Buffé, och man äter ju som vanligt alltför mycket.


Under presentöppningen så passade jag på att mysa lite med Leon. Han ser inte helt nöjd ut.


Söndag morgon så fick jag den stora äran att köra bil mellan Stockholm - Kalmar.


När vi kom hem så såg inte himlen jättetrevlig ut. Mörk på ena sidan, och ljusblå på andra sidan. Dock blev det ljusblå lite överexponerat, så det ser mest vitt ut.

1 kommentar:

  1. SV. Hehe visst är han :D svår att motstå när han slår på söt-ögonen.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!