fredag 28 maj 2010

Min kära bonde!


Såhär såg Simon ut i onsdags när han skulle iväg på Engageradsittning 2010. Temat var bondgård, och jag måste väl säga att Simon lyckades rätt bra.
Vad säger ni?


Simon for för övrigt på jobb idag, och med lite tur så hinner han hem en vända till Åland på sin ena lediga vecka. Hinner han inte det så kommer vi inte ses igen förrän i början av september när skolan börjar igen. Det känns liiite trist.

Nej, nu ska jag gräva ner mig i soffan med min Ben&Jerry Phish Food, och se om det kommer nått roligt på tv. Puss <3

1 kommentar:

  1. SV. Tack vad snäll du är <3

    Men fy vad hemskt :(((( tycker verkligen synd om dig-

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!