torsdag 25 mars 2010

Buzzador - Dove VisibleCare


Kom på när jag såg att Jonna hade bloggat om det att jag faktiskt hade glömt att blogga om mitt buzzador-paket jag med. Så därför gör jag det nu. Har nog använt duschtvålen i 3 veckor nu, och jag måste säga att jag som annars brukar vara sjukt torr på både armar och ben, så har faktiskt blivit bättre. Så denna duschtvål är perfekt för mig som inte gillar att smörja in mig med bodylotion, då jag tycker det är onödigt kladdigt. Denna är nämligen som en bodylotion i duschen.

Så en liten utvärdering då!

Doft:
Den doftade helt fantastiskt. Inte för starkt som en del andra duschtvålar gör. Detta var även någonting som fler av de jag delat ut de små flaskorna till påpekade.

Konsistens:
Den är "krämig" och inte så rinnig som vanlig duschtvål vilket gör att den är riktigt trevlig att använda.

Så mitt slutbetyg blir 5 av 5.
En riktigt bra duschtvål som verkligen är värd att lägga pengarna på!


1 kommentar:

  1. Åhh, det var inget dåligt buzzadorpaket du fick hem :D :D

    Svar ang: http://www.lilija.com/dexter-loves-paskagg

    Haha, jaa, det gäller att ha kameran redo när han sätter igång ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!