tisdag 23 mars 2010

Inte är ni väl trötta på mig?

Jag insåg igår när jag höll på att förberedde ett inlägg att min blogg nog håller på går från "personlig" till väderblogg! Det är ju främst snörapporterna jag informerar om så. Men nu är det nog slut med det, för nu finns det ingen snö kvar här utanför. Det låter nästan som om jag skulle vara bitter, men det är jag absolut inte. Jag är sååå glad att snön försvunnit!


Så här såg det då ut utanför vårat vardagsrumsfönster i morse. Och hör nu, jag vill INTE ha mera snö!

Nåja, nu har jag äntligen fått böckerna lästa, och diskussionsfrågorna inlämnade. Så nu kan jag med gott samvete ta lite ledigt och läsa en tidning eller nått annat roligare.

3 kommentarer:

  1. Åh, jag önskade att det var det där jag såg när jag tittade ut genom mitt fönster. Men det bara snöar här :(

    SvaraRadera
  2. Här har det snöat heeeela dagen :((( fasiken, Usch...

    SV. Hihi tror de kommer bli suuupertrevligt. Ska försöka ta med mig kameran kanske :D

    SvaraRadera
  3. i förrgår kom det 10 cm snö på bara några timmar, idag har det snöslaskat små vita flarn hela dagen. Jäkla skit.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!