lördag 16 januari 2010

Dagens roliga händelser.


Detta är kvällens planer. Hänga upp de nya gardinerna till köket som vi köpte idag, och dricka lite CocaCola körsbär. Har aldrig druckit den förut, så jag måste ju prova när jag såg den på citygross idag.

Dagen har alltså spenderats ute i HansaCity, där vi först var en vända på Ikea och köpte gardiner till sovrummet (de lila), gardiner till köket (de vita) och ett nytt stort underlakan. Sen promenerade vi över till Stadium för att jag behövde ett par vattentäta ytterbyxor till på måndag. Därifrån vidare till Media Markt och sen till CityGross en vända. Måste säga att vi fick rätt mycket gjort på de tre timmar vi spenderade där.

Nu ska jag i allafall bara ta det lugnt ikväll, och imorgon blir det en välbehövlig sovmorgon.

9 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om Cherrycoke?? :D

    SV. Tonfisk är väldigt speciellt :) men nyttigt.

    SvaraRadera
  2. SV: Va gullig du är! blev jätte glad, tack! :)

    SvaraRadera
  3. SV. Taack :D
    :D den är lite annorlunda hihi.

    SvaraRadera
  4. SV: Haha, okej. Vilken otur! Vi har haft en sådan parsoffa förut, och det var jätteskönt. Så antingen hade ni otur med just er soffa, eller så hade vi tur med vår ;) Eller så är det kanske inte samma typ av soffor :p haha.

    SvaraRadera
  5. ja jag tycker absolut att du ska testa det :) fungerar riktigt bra för mig i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. SV: Vi betalade 150 kronor, vilket känns mycket. Så vi betalade säkert mera för att få se i 3D. Eller? :)

    SvaraRadera
  7. SV. Hehe var glad att de inte hoppar ur led, den smärtan, usch mår illa bara jag tänker på det. När man åker slalom och snowboard så hamnar knät i en viss vinkel och då hoppar de ur direkt för mig. Men kan åka längdskidor, de är inga problem, men då går ju benet oftast rakt också och man böjer de inte hit och dit, typ haha.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!