fredag 15 januari 2010

Ahapp.

Fixade ju lite nytt på bloggen då jag hade tröttnat på snön och kylan på den gamla. Är inte helt nöjd med den här som jag lagade nu heller, utan jag borde nog lägga ner lite kärlek på den till. Eller så borde jag helt enkelt ta lite nya bilder så jag skulle ha någonting vettigt att arbeta med.

Nå, imorgon är det tenta och jag känner mig fruktansvärt tom i huvudet. Ingenting av det jag har försökt plugga på har fastnat, och det känns faktiskt ganska jobbigt. Vet ju att det är en viktig tenta, men vad gör man. Det är väl så att det värsta som kan hända är att man får tenta om den.

Nej, nu ska jag bara vänta i en minut till innan min dator har kört sin rutin-scanning efter virus, och sen kan jag äntligen få gå och lägga mig. Har ju visserligen sovmorgon då tentan börjar först kl 14.00, men jag ska väl försöka plugga lite till imorgonbitti.

Puss <3

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den är fiiin :D <3

    SvaraRadera
  2. SV. :) då känner du som mig. Jag ska bli en riktigt cool förälder, ingen tråkig gå hemma i mysbyxor mamma :) iofs kanske man inte ska ta ut något i förskott hehe men de kan man väl försöka satsa på iaf :))

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!