söndag 29 november 2009

Tjejsnack #33

Tema:
Låtar

1. En låt som betyder mycket för dig, av vilken anledning?
En låt som alltid kommer betyda massor för mig är "Can't Fight This Feeling" med Reo Speedwagon. Detta för att den påminner mig om en hel del bra minnen tillsammans med Simon. Det har blivit "våran" låt på nått sätt.

2. En låt du aldrig mer vill höra, av vilken anledning?
Jaha, det var en bra fråga. Helt spontant kommer jag bara på "Boten Anna" för att den är SÅ otroligt uttjatad. Men den kommer man nog aldrig någonsin slippa ifrån.

3. En låt du lyssnat på som du inte tycker är barnvänlig?
Måste nog säga
Rammsteins nya Pussy jag med. Eller, det är väl som andra sagt, det är nog videon som inte är så barnvänlig där.

4. En låt som gick varm i din musikspelare under tonåren?
Ehe, ska man minnas sånt? Men under mina tidiga tonår så var det mycket BSB, visserligen hänger det kvar vissa dagar. Sen så var det mycket annat skit jag lyssnade på. Kan dock inte nämna några specifika låtar.

5. En låt som ger dig julstämning?
Do they know it's christmas - Band Aid, är nog en av de låtar som ger mig julkänslor.

3 kommentarer:

  1. SV. :D verkligen. Får se om kanske någon håller med annorlunda för jag har iaf än så länge inte hittat en bättre :)

    SvaraRadera
  2. Boten Anna är ju partylåten ;) Fast du kanske inte var med på Alvas då? :P

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja det var ju lustigt :) Bra svar båda två får jag nog säga, haha! :) Bra artister/låtar då.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!