onsdag 25 november 2009

Puss på gnälldagar! ;)

Idag har jag en gnälldag igen, så det är nog egentligen ingen ide att jag skriver. Men det får väl helt enkelt finnas såna dagar ibland.

Idag har jag i alla fall varit i skolan och haft redovisning på observationsuppgiften, det kändes som om det gick helt okej men det lär ju synas när vi får betygen på det. Hoppas man är godkänd, så man slipper göra om den! Däremot fick jag veta att jag är godkänd i Moment B, och det känns riktigt bra i alla fall.

Nej, nu ska jag fixa matlåda till imorgon och sen äta en delicatoboll och kika på Bonde söker fru. <3

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med Blossa -09 glöggen! Vad är det för smak i år? :) Själv gillar jag inte glögg med alkohol i, så jag dricker helst alkoholfri!

    SvaraRadera
  2. SV. Samma här =// mamma och pappa vill men känns inte bra alls.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!