måndag 23 november 2009

En gnälldag!

Idag har det varit sådär fruktansvärt segt igen.

Vid 8 i morse så befann jag mig på sjukhuset för att få mina pollensprutor, och det gjorde ovanligt ont. De brukar inte göra ont annars, men idag så ville jag nästan gråta. Blöh. Men jag ska inte klaga. Blir väl inte så mycket bättre om jag ska ta knorrsnuva-sprutan sen heller. Vad jag har förstått så gör den ont.

När jag kom hem så har jag suttit och skrivit på mitt observationspaper, och jag håller på får en mindre hjärnblödning av det nu faktiskt. Jag förstår inte frågorna ju, och än mindre hittar jag nått vettigt i boken att knyta an mina observationer till. Jag längtar till den 16:de januari nu, för då börjar min inriktning, och då är det ÄNTLIGEN slut på AU1.

Det här blev ett inte alltför positivt inlägg nej, men sån är jag ibland!

2 kommentarer:

  1. SV. Hihi då är du som mig :D men de är som du säger, många uppdaterar inte. Men jag tror bloglovin har lite problem och att vissa uppdaterar men man ser de inte =//

    SvaraRadera
  2. SV. Haha du och en tjej som heter Elin skrev i princip samma kommentar, exakt 18.37 :D wierd!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!