tisdag 27 oktober 2009

En liten dagens!

Bra: Självstudier hela dagen.
Dåligt: Det halvtråkiga vädret ute.
Gör: Kollar moodle och min mail.
Vill: Vinna massor med pengar.
Hör: Las Vegas på tv:n.
Ska: Börja kämpa med lite skoluppgifter.
Bör: Äta lite frukost innan jag börjar kanske.
Igår: Handlade mat och badade badkar.
Idag: Skolarbete och kanske en promenad till Jysk.
Imorgon: Självstudier.
Väntar på: December, så att jag får komma hem.
Önskan: Att få se lite sol idag.
Undran: Hur nu det skulle gå till?
Frisyr: Utsläppt, och det ser hemskt ut.

2 kommentarer:

  1. Jag menar det, det är helt galet!!? :O Dom måste kunna trolla :P

    SvaraRadera
  2. En tjej som hamnat på framsidan nu för 3:e gången på väldigt kort tid =// den där karin har favoriter och de är verkligen tråkigt. Man lär väl bo i Milano och studera fashion och leva lyxliv för att hon ska uppmärksamma en.

    De krånglar lite då och då på blogg.se, på kvällarna mest. Men annars är den helt okej om man bortser från framsidan :P tråkigt när en person sitter och bestämmer vad som ska synas, de borde vara två!!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!