tisdag 27 oktober 2009

Besök alla dagar!

Fick just ett snabbt besök av några herrar från Nybro Bostad, då de frågade om jag saknade några persienner? Ja, vi saknar persienn i balkongdörren i sovrummet, så de skulle komma hit i morgon och sätta upp den. Om de kommer hit, så innebär det att jag nog måste reda upp lite vid dörren. För där står våran överfulla tvättkorg just nu.

Igår hade jag också två herrar på besök, men de var från nått ställe som skulle mäta luftkvalitén i huset. De var väl i lägenheten i ca 10 minuter. Men min fråga är nu, varför kommer de alltid två och två? Hmm.

2 kommentarer:

  1. SV. Vet inte till 100 % om hon har det, men de verkar onekligen som det!

    Ahaaa var de typ innan de bytte plattform eller vad man ska säga? För då krånglade de ju som faaasiken =/ om du förlorade allt förstår jag verkligen varför du bytte.

    SvaraRadera
  2. hanna som inte orkar logga in27 oktober 2009 kl. 17:45

    de kommer alltid två och två för att all kärlek är bra kärlek, så klart!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!