fredag 17 juli 2009

Passionsfrukt - 522

Ibland är det tråkigt att jobba.

För ikväll, när jag skulle ha både tid att blogga och saker att blogga om, så då får man inte skriva det iom att det handlar om saker som händer på jobbet, och jag antar att det är en smula tystnadsplikt då. Trist. Visserligen kunde ju alla kunder som var i butiken också se det jag skulle vilja skriva om, men det är ju knappast någon av dem som kan skriva på min blogg :(

Nåja. Sitter i alla fall i min snart helt tomma lägenhet och snokar runt lite på nätet. Har läst igenom alla 350 nya olästa blogginlägg som fanns på min bloglovin och ätit min "middag". Borde städa, men orken och motivationen har verkligen inte infunnit sig. Humh.

Äh, nu ska jag sluta och försöka hålla mitt löfte.
JA, jag ska lära mig koden för passionsfrukt utantill
.
Jag lovar!

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!