fredag 17 juli 2009

Tjejsnack #14

Tema:
Pinsamt

1. Berätta om nåt pinsamt du blivit påkommen med?
Kan inte komma på att jag skulle ha blivit påkommen med någonting pinsamt faktiskt. inte som jag minns nu i alla fall.

2. Vad får dig att rodna?
Oj, när jag hamnar i pinsamma situationer på jobbet så rodnar jag... lite.

3. I vilket läge skulle du skämmas för en vän?
Jag skäms väldigt sällan för mina vänner.

4. Vad är för pinsamt för att du skulle göra det?
Hmm, kommer inte på någonting nu.

5. Vad skulle du tycka om att stå framför en folkmängd & framföra något?
Nu, efter att ha pratat med främmande människor en halv sommar, så tror jag inte att det skulle vara så jättejobbigt.

1 kommentar:

  1. hejhej kan jag få hjälp med header, har väntat så länge på att ngn ska hjälpa mej :) <33

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!