tisdag 14 juli 2009

Bloggdöden.

Det är många som lägger ner/tänker lägga ner sina bloggar just nu. Trist tycker jag :(

Min ska nog vara kvar ett tag till, blir kanske lite mera att blogga om till hösten i och med flyttande och ny skola. Någonting som kanske kan vara intressant för andra att läsa om?

Just nu är i alla fall min blogg rätt död, då det inte känns som om jag har nått spännande att blogga om. För mina dagar är alla ganska lika, dvs Jobb - städa lägenhet - köra bil - äta - sova! Inte så jättekul att läsa om direkt.

Nu ska jag i alla fall fortsätta städa, och sen brumma iväg mot mitt sommarparadis <3

1 kommentar:

  1. jag bara funderar på det, kanske för att det är så dött på bloggfronten just nu, knappt någon uppdaterar och så, du vet. Dessutom har jag ingenting att säga, det händer inte så mycket i mitt liv som jag kan berätta om på ett ... passande sätt. Hm, typ.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!