måndag 4 maj 2009

Tjejsnack #4

Tema: Datorn

1. Finns du med på Facebook?
Japp, det finns jag. Försökte hålla mig borta därifrån, men det funkade ju inte.

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Oj, ett bra tag. Min första blogg skapades för snart 6 år sen, dock är det inte den jag har kvar idag.

3. Vad har du för startsida/sidor?
Mina sidor är många, men som startsida har jag iGoogle.

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
Jag har en bild på min systers kanin.

5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
Oj, allt för många är det i alla fall. Jag har slutat räkna.

1 kommentar:

  1. Sv. Tack så mycket :)

    Vänner är ett konstigt folk hehe. Många hugger en i ryggen och man tappar kontakten =//

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!