måndag 4 maj 2009

Det närmar sig dag för dag.

Idag var jag och hämtade min examensmössa.
Så nu har jag allting i "klädväg" fixat till examen, vilket känns fruktansvärt bra så att man inte behöver stressa så mycket med det. Nu är det bara att försöka fundera ut en snygg frisyr och sen är jag så redo som man bara kan bli.

Har diskat massor av disk idag, och det känns som om jag fortfarande har precis lika mycket kvar att diska. Okej, jag kommer att avlida lite lätt snart känns det som. Nej, nu ska jag äta middag och sen blir det att "dyka" ner i diskberget igen.

6 kommentarer:

  1. Hjälpte mina böner? Du har inte drunknat eller förvandlats till ett russin än? För mig hjälpte det iaf. fast jag hade inte så jättemycket disk heller så.

    SvaraRadera
  2. WOW!!!!! Mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig!!! Du är kanonduktig!!!

    SvaraRadera
  3. NU SYNS DET!!!!! Tusen tack du är en ängel! Nu har jag världens snyggaste header! tack vare dig! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Inte avlida lovi! Då blir jag ju jätteledsen juh, inga mys att komma hem till en död älskling och ett diskberg :P

    SvaraRadera
  5. Inte avlida lovi! Då blir jag ju jätteledsen juh, inga mys att komma hem till en död älskling och ett diskberg :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!