lördag 2 maj 2009

En helt vanlig lördag.

Sitter i lägenheten och gör lite läxor medan jag väntar på att pappi ska sluta jobba, då bär det av till lugnet ute i Hammarlands-skogen igen. Så härligt. Är faktiskt riktigt skönt att inte ha dator (läs: internet) hela tiden, och istället ha tid att umgås med familjen. (datorn har jag ju med mig ut så att jag kan göra lite skolarbete)

Idag har jag hunnit med att plaska runt en stund på Mariebad med K, och det var verkligen superskönt att röra lite på sig igen. Sen satt vi ute och solade en stund tills det blev för kallt.

Nu ska jag äta några kakor och sen börja med MG:s uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!