söndag 22 mars 2009

Söndag.

Har gjort rätt mycket idag, men nästan inget av det jag hade planerat.

Planen var: att stiga upp tidigt och börja städa, den äta en lugn söndagsfrukost i min ensamhet och sen fara iväg till stugan vid 12 ungefär.

Det blev: Steg upp lite före 8 och tänkte börja städa, men insåg att det hade snöat under natten. Tappade all motivation till att städa och gick o lade mig i sängen igen, och vilade ögonen fram till kl 10. Steg upp och åt några smörgåsar men de var så trist att äta ensam, så någon lugn frukost blev det inte. Bar ner mina lådor och väskor till bilen och lämnade av dom hos S och mig innan jag for till stugan. Var där redan innan halv 12.

Så jag har varit där nästan hela dagen idag, och det har varit riktigt skönt att ha en nästan datorfri dag. Har varit ute och gått långpromenad med Elin och vovvarna ikväll också, riktigt skönt att röra på sig lite. Men nu väntar sängen, och imorgon är det måndag vilket betyder första dagen på en lång och jobbig vecka.

Jag längtar till lördag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!