söndag 22 mars 2009

Utmanad av Elin.

4 TV program: Bones, Robinson 2009, Let's Dance, 2½ men.

4 saker jag gjort idag: Ätit frukost, Kört bil, Promenerat med Elin, Solat.

4 saker som jag längtar efter: Lördag, Att Älsk kommer hem, Examensdagen, Sommaren.

4 saker på önskelistan: En hund, En bil, Massor av kläder, Inredning till nya lägenheten.

4 saker som avskyr: Illamående, Ensamhet, Mörker, Måndagar.

4 saker jag tycker om att göra: Träffa vänner, Pussas, Umgås med familjen, Sitta vid datorn.

4 saker jag ätit idag: Smörgåsar, Bullar, Kyckling och Ris, Järntabletter.

4 utmanade: Karro, Madde, Julia, Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!