lördag 21 mars 2009

Min dag i korthet.

Har just märkt att jag bara bloggar när jag är trött och borde gå och lägga mig. Undrar varför det är så?

Idag har jag i alla fall fått någonting gjort.
Halv 11 i morse så plockade K upp mig och vi for till Mariebad och simmade. Dock var det ovanligt mycket folk och väldigt trångt i bassängen, så efter en halvtimmes tappert simmande i motionsbassängen så gick vi till "äventyrsbadet". Simmade ut och satte oss vid en vägg och njöt av solen en stund (synd att man inte blev så brun bara).

Efter simningen så började jag plocka ner grejer ur mitt rum i lådor, och det håller jag på med ännu. Suck, vad länge det tar. Men nu ska jag nog snart sova så att jag orkar upp ur sängen imorgon i vettig tid.

Godnatt på er <3

1 kommentar:

  1. svar: tack så jättemkt :) hehe

    // Ha en fin söndag!
    Kram :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!