tisdag 24 februari 2009

Praktik - Tisdag - Dag 2



Kan ju säga att jag blev väldigt förvånad när jag satt på bussen i morse, och den här låten började spelas. Trodde nämligen att det enda jag hade i mp3:n var min ljudbok.

Jag blev nästan överöst med arbetsuppgifter när jag kom dit i morse, så jag har inte varit sysslolös idag, vilket jag uppskattar mycket. Satt och arbetade fram till lunchen, då jag for med några på "jobbet" till Time Out och åt lunch. Fast dom kunde ju ha valt att lämna mig i bilen om dom känt för det, barnlås var inte min grej. Nå, dom släppte ju ut mig iaf, och vi gick in och åt.

Sen han jag just sätta mig ner och jobba efter lunch och så var det fika igen, dagarna går ju så fort. Vid tre traskade jag iväg hemåt, eller jag var en sväng via KappAhl och pratade med E först.

Nu börjar det bli dags för mig att sova, men jag drar mig för att lägga mig i sängen. Det kommer bara sluta med en hostattack som vanligt. Hoppas medicinen gör nytta snart.

2 kommentarer:

  1. Hihi, ok! :D Men testa med vaniljkräm. De e supergott! ^^

    Krya på dig!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hihi de va kul med besök:) <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!