onsdag 25 februari 2009

Praktik - Onsdag - Dag 3

Sitter på kontoret och slö-läser lite bloggar, och väntar på att Jonna ska komma och hämta mig så jag får min lunch. Håller väl nästan på svälter ihjäl just nu känns det som *gnäll, gnäll*

I morse så missade jag att trycka på stop-knappen vid hållplatsen där jag skulle stiga av, så jag fick stiga av på nästa och gå tillbaka en bit. Det var ju som tur var inte någon speciellt lång sträcka. Men där ser man hur det kan gå när man är alltför inne i sin egen lilla värld. Förklaringen heter "kapitel 3 i ljudboken".

Har haft lite småarbete att göra ändå sen jag kom i morse, och det är skönt för jag avskyr att sitta i ett hörn och vara sysslolös och se dum ut.

Nu arbeta lite mer ^^

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!