måndag 21 januari 2008

tjejsnack vecka 4

Vecka 4/08
Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Väldigt sällan. Det händer väl bara om det kommer nån "rolig" dokumentär eller så. För jag orkar inte följa serier. Köper dom hellre när dom kommer på DVD-box sen, så kan man se dom när man verkligen har tid.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
Dokumentärer eller komediprogram. Nått med fristående prigram så man slipper sitta vid tv:n, fat man inte riktigt har tid :p

Finns det något du följer du slaviskt?
Nej, det finns det inte, inte på tv just nu. Annars är det nog Desperate Housewives :D

När och varför stänger du av TV´n?
Haha, dom få gånger jag faktiskt startar den, så stänger jag nog av den för att jag inte har nått kul att titta på när mitt program är slut :)

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
Ja, det skulle jag. För jag får reda på det mesta genom datorn ändå :)

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!