lördag 19 januari 2008

tjejsnack vecka 3

Vecka 3/08
Din födelsedag

När fyller du år?
11 april (: så det är inte alls länge kvar!

Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?
20 :D Det känns faktiskt lite underligt att bli så "gammal"!

Hur brukar du fira din födelsedag?
Nå, hemma med familjen, och kanske nånting för mina vänner :)

Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?
hmm, en egen bil, och en stavmixer :)

Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?
JO :D kommer nog alltid minnas det, för det är en tatuering som sitter på min högra skuldra :p

2 kommentarer:

  1. Hörredudu 20 är inte alls gammalt tänk på oss som närmar oss 25 alldeles för fort...

    SvaraRadera
  2. Åh en bil... det är ingen dålig present om du får det. :o))
    Vad vill du ha för bil då?
    /Eva

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!