lördag 19 januari 2008

tillbaka på min lilla holme :)

Jeo, kom hem igår kväll, med sista färjan. Har varit på Formex-mässa i älvsjö med hela MK.

Det var massa fint att titta på tyckte jag, speciellt en fiskskål i en monter (; Stackarn som ställde ut. Hon såg jätteglad ut när vi kom och skulle prata med henne. Vilken besvikelse det borde ha varit när vi bara frågade om vi fick fotografera fiskarna i hennes monter (; haha.

Men sen vart det lite egen tid för shopping, men jag hittade bara ett par vantar. Ingen av oss var särskilt muntra på att gå runt i ett regnigt Stockholm. Så det slutade med att vi satt och åt glass i Gallerian. Det var lugnast där. Nåja, det var kort om dagen det. Det var iaf jätteskönt att få komma hem sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!