lördag 8 december 2007

anna - vuxen

Hur vuxen är jag?

Körkort (x)
Bil (x)
Icakort ()
Eget boende (/)
Hund ( )
Katt ( )
Finglas (x)
Barn ( )
Sambo/Make/Maka (x)
Spelar bingolotto ( )
Internetbank ( )
Bakar minst tre sorters kakor vid födelsedagar (x)
Organiserat skafferi (x)
Julbakar (x)
Färsk mat i kylskåpet (x)
Kokar egen sylt ( )
Slänger dina håliga sockar (x)
Går på reklamer på tv ( )
Har fläckbortagningsmedel hemma (x)
Pensionsfond ( )
Sopsorterar (x)
Prenumerar på någon dagstidning (x)
Prenumerar på allers/hemmets veckotidning ( )
Letar middagstips (x)
Blir arg när skorna inte står på sin plats (x)
Får majoriteten av post i räkningsform (x)
Försöker att inte svära (x)
Sorterar tvätt (x)
Har en krok i badrummet märkt Gäster (x)
Mobilabonemang (x)
Hemtelefon (x)
Veckohandlar (x)
Medlem i hyresgästföreningen ( )
Kuddar för prydnad (x)
Fler än 5 kryddor hemma (x)
Ser på nyheterna (x)
Skriver upp viktiga saker i almanackan på väggen (x)
Sorterar viktiga papper i pärmar (x)
Lagar mat till andra i hemmet än dig själv (x)
Ringer och bokar tandläkartid frivilligt (x)


Mitt resultat: 28 ½ (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!