lördag 8 december 2007

anna - 3 saker

Tre saker jag inte förstår:
- Varför jag alltid är som kreativast kl 1 - 2 på nätterna på vardagarna!?
- Varför katter oftast ska ligga så nära ansiktet på mig som mjligt? (jag som är så allergisk)
- Varför man ska måsta vara allergisk mot pälsdjur? :/

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Högtalare
- Müsliburk
- 2 kameror

Tre saker jag gör just nu:
- Sitter vid datorn
- Saknar
- lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa till en massa varma länder
- Skaffa barn och sånt (;
- Hoppa brogunga i alla fall en gång till.

Tre saker jag kan göra:
- Böja fingrarna i någon sorts konstig båge bakåt
- Prata hejdlöst
- baka jättegoda havrekakor med choklad på jättekort tid.

Tre saker jag inte kan:
- Smyga ljudlöst på tå (har så dåliga leder i tårna, så dom knakar och knäpper för varje steg jag tar)
- Spela nått instument (eller ja, blockflöjt kan jag faktiskt spela)
- prata i telefon med främmande människor


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spela gitarr
- Sjunga
- ?

Tre favoriträtter:
- Tacopaj
- Westerngryta
- Kräftpasta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!