onsdag 5 december 2007

anna - blöh

Idag är ingen bra dag, för mitt liv håller på att gå under. Ingenting gick bra i morse, för jag vaknade försent. Sen glömde jag telefonen hemma, och så har jag ont i ryggen. Det ska bli skönt att få sluta lite tidigare. Jag vill hem och sova.

När drack du sprit senast?
Oj, det var nog ett bra tag sen. Jag minns faktiskt inte när det var heller.

Har du lugg?
Ja, oftast. Men den är lite sned ;)

Fest eller slacking?
Partiii (;

Gillar du sport?
ne, det gör jag inte.

Vill du ha barn?
ja, det vill jag. Inte nu, men senare :p

Vilka språk kan du?
Svenska, Engelska, Lite finska.

Borde man röka på pubar?
Nej, det är nog bra som det är nu.

Är du stolt över ditt liv?
Klart de (;

Vilken låt lyssnade du på senast?
Apologize - one republic

Tittar du mkt på tv?
nepp, nästan aldrig

Har du varit med i lokaltidningen?
haha, ja (;

Vad kostar det du har på dig?
ingen aning :p

Brukar du svära mkt?
Ja.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
blå :)

Choklad eller vanilj?
Vanilj.

Vad har du för färg på tandborsten?
lila :p eller grön.

Favoritmånad?
April :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!