söndag 9 december 2007

anna - tjejsnack vecka 50?


Säkerhet/djur 1. Skulle djurpoliser vara bra att ha här i Sverige? Varför/varför inte?
Jadu, det vet jag faktiskt inte, men säkert skulle det vara bra.

2. Skulle du kunna tänka dig att bli djurpolis? Varför/varför inte?
Det skulle jag säkert, för det verkar spännande.

3. Har du varit med om något djur som blivit misskött/vanvårdad, berätta kort?
Nej, det har jag inte.

4. Vad betyder ett djur för dig?
Djur betyder jättemycket för mig :D

5. Tycker du att vår djursäkerhet i Sverige är bra? Finns det något som skulle göra den bättre, eller finns det något som du tycker är ren dynga?
oj, vilka svåra frågor, jag har ingen aning :/

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!