måndag 27 augusti 2007

anna - sjukdomen trötthet

Om trötthet är en sjukdom, så tvivlar jag inte en sekund på att jag är smittad av den.

Idag har dagen gått riktigt, riktigt segt.
I skolan så började vi med 2 timmar film, då hade vi iof rätt roligt. Hanna som rasar ner för trappan och ser ut som ett lik med benen vridna åt alla möjliga håll. Efter det hade vi en timme miljökunskap, med den hemska läraren, och vi satt och skrev ungefär 7 sidor till idag på 45 minuter. Snacka om att ha skrivkramp sen iaf. Och så på jompan så hade vi spjut, och jag lyckades återigen med konststycket att slå migsjälv i huvudet med spjutet. En applåd till Anna! Sen hade vi en timme matte och sen fick vi sluta tidigare :D

Sen efter skolan så var jag och klippte mig, men bilder får ni när jag orkar lägga in dom. Och sen hämtade jag simon som äntligen kommit hem igen :D <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!