söndag 26 augusti 2007

anna - ett annat sätt att uttrycka sig på.

Att uttrycka känslor i ord är nått som jag har väldigt svårt för. Oftast missförstås jag när jag försöker, men ändå försöker jag på nytt. Jag sårar vissa, men jag vill inte det. Så jag hoppas att de personer jag sårat förstår att det inte var meningen.

Jag har så mycket känslor som gror inom mig, som skulle behöva komma ut. Behöva berättas. Men jag kan inte. Jag orkar inte tynga någon med mina problem. Sen kan jag inte få ur mig hur jag mår på ett bra sätt. Jag kan helt enkelt inte uttrycka mina känslor i ord.


1 kommentar:

  1. Du kan berätta vad som helst för mig Annagulle, jag lovar jag gör så gott jag kan för att förstå. Jag älskar dig oavsett vad som händer, du är min lillstrumpa och inget kommer någonsin ändra på det<3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!