måndag 27 augusti 2007

anna - tjejsnack vecka 35

Vecka 35.

Frågorna handlar om Musik!

- Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest med den musiken?
Jag lyssnar på det mesta, men oftast tycker jag att en låt är bra om den har en bra text. Texten är en viktig del, och innehåller oftast nått fint budskap.

- Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren? Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
Då lyssnade jag på BSB, Spice girls eller Britney Spears, typ.

- Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
Jag klarar inte av att lyssna på Jazz, det är så tråkigt.

- Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
Jag har sett Sunrise Avenue och Timbuktu live. Sunrise avenue var nog dom som har varit bäst någonsin live. Och sen skulle jag vilja se Avril Lavigne, Billy Talent och Monrose.

- Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
Jag har Joakim Hillsons autograf, sen har jag inte flera. Ja fryks då förstås (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!