fredag 17 juni 2016

När barnet sover ♥

Då brukar jag få sällskap vid datorn av Amelia som passar på att sno lite tid i famnen på matte. Oerhört mysigt bortsett från att man har halva ansiktet fullt med kattpäls, men man ska inte vara så känslig. 

Elma somnade i bilen hem från S-market när vi varit och fredagsmyst där med mormor och var tydligen så oerhört trött att det gick ypperligt att klä av henne och lägga henne i sängen där hon nu sovit nästan två timmar. På bilden där hon sover, som är lite lustig när skyddet till ipaden kom ivägen, så har hon på sig så fina byxor som hon fick av hanna och sami i ettårspresent. De är egentligen på tok för stora ännu, men då de går att knyta åt i midjan så funkar de.

2 kommentarer:

  1. äsch, oversize är ju nice (var inte meningen att rimma, men det funkar ju)! Hon är mycket fin i byxorna <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det funkar absolut! Är värre om det är bodyn som är stor, för då blir de hängigt i grenen ;) byxorna funkar om de knyts, annars kryper hon ifrån dem ;) <3

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!