söndag 23 augusti 2015

Min stackars blogg.

Bild från i morse, tagen vid 8.30

Den här bloggen börjar nog vara bortom all räddning har jag en svag känsla av. Tiden infinner sig sällan och även om jag på dagarna ofta tänker i bloggformat så är det inte så att jag hinner starta datorn på de stunder Elma sover. Kanske blir det bättre om någon månad, jag vet inte. Förstår inte hur dessa föräldrarbloggare har tid att spotta ur sig flera inlägg per dag.

Elma blir i alla fall 3 månader på tisdag, och jag förstår verkligen inte vart tiden har försvunnit. Man ser mer och mer personlighet hos vår lilltjej och hon pratar både högt och lågt på dagarna. Det är ett nöje att få se henne utvecklas och att få vara hemma med henne på dagarna är riktigt mysigt även om hon, precis som alla andra barn, har lite sämre dagar då och då. Nu tänker jag stänga ner datorn och krypa ner under täcket och hoppas på en bra natt i natt igen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!