söndag 14 juni 2015

Nästan en månad senare.

Det fick gå nästan en månad mellan inläggen här på bloggen. Inte trodde jag när jag skrev inlägget om babylådan att vi fem dagar senare skulle få träffa Räkan, som visade sig vara en liten flicka som nu heter Elma. Hade föreställt mig att jag skulle gå över tiden med flera veckor och så trodde jag faktiskt att det skulle bli en pojke.

Just nu går dagarna åt till att mata och byta blöjor, så speciellt mycket datortid har jag faktiskt inte. De stunder Elma sover så försöker jag passa på att själv sova, men det förstår nog de flesta. Gissar att jag återkommer mer när hon börjar få lite mer rutin på ätandet och sovandet så att man kan planera lite. Får se när det blir bara.

I morgon blir i alla fall Elma tre veckor, vilket är helt galet då jag tycker att det var igår hon föddes. Tiden går fort! Nu ljuder mat-alarmet från bärselen simon har på magen, så det är nog dags att stänga ner igen. Fortsatt trevlig söndag på er! ♥

1 kommentar:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!