tisdag 9 december 2014

Fortsätter städningen i arkivet.

Städar lite i bildarkivet med min sidekick sovandes bredvid på sin kudde. För att undvika att hon täpper till fläkten på datorn med sina stora tassar så fick jag lov att sätta en kudde på andra sidan om datorn åt henne att sova på. Man får inte va dum!


Så över till vad jag hittade när jag rensade i arkivet.
Massor av bilder på en pytteliten Amelia tagna i maj. Här hade hon varit hos oss exakt en månad. Vår fina lilla fjunis♥


De flesta av dem är både oskarpa och överexponerade men alla som har småbarn eller kattungar vet hur stilla de gärna sitter! De betyder massor för minnet att ha dem ändå.

2 kommentarer:

  1. så liiiten <3
    ja, hon var verkligen svår att få skarpa foton på, när hon var i full gång! Men när jag hälsade på första gången satt hon och poserade för kameran - linslus ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!