torsdag 27 november 2014

Här är det dött!

Sitter och försöker få Simon att gå och blanda saft till mig så att jag ska slippa stiga upp ur min bekväma kontorsstol. Har varit dött här ett bra tag, då det tydligen tog längre tid än tänkt att komma i ordning i kontoret. Men vad säger man, bättre sent än aldrig kanske? Nu har jag i alla fall lite tillfälligt slängt upp min dator på skrivbordet medans jag funderar på hur jag vill ha det.

Har varit så länge borta från en dator så att jag känner mig som en total främling på allt som heter bloggar, internet och speciellt bildhantering och photoshop. Blev lite lidande när jag skaffade iPhone men jag ska försöka bättra mig det lovar jag. Kanske inte ikväll eller i morgon, men från och med nästa vecka i alla fall. Puss på det!

(och hur det gick med min saft? Efter att ha blinkat lite med hundvalpsögonen så gick han och blandade saft åt mig ♥)

4 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!