måndag 18 mars 2013

Shopping i Uppsala ♥

Var en sväng med storasyster och Matias till Uppsala den 9 mars. Var egentligen bara med som sällskap, men lite grejer fick följa med hem trots det.

 photo uppis1_zps2d10bd5e.jpg
Nya soffkuddar med lite mer färg än våra gamla. Betydligt mer sovvänliga är de också och det är otroligt viktigt tycker jag. Dessa är från IKEA.

 photo uppis2_zps35b4f0dc.jpg
Lite plastburkar förstås, det kan alltid vara bra att ha. Dessa är från biltema.

 photo uppis3_zps62058288.jpg
En lamineringsmaskin och två storlekar på lamineringsfickor. Även detta från Biltema.

 photo uppis4_zps472ece97.jpg
Nytt duschdraperi då det som hängde här när vi flyttade in var så fult/tråkigt. Det här kommer från Lagerhaus och piggar verkligen upp hela badrummet.

 photo uppis5_zps7bcf5f17.jpg
En ugglemugg att ha på jobbet. Lagerhaus den med.

 photo uppis6_zps9327fced.jpg
Och såklart, nagellack. Trodde någon att jag skulle lyckas komma hem från Sverige utan minst ett nagellack?! Nej, jag tänkte väl det. Lacken kommer i alla fall från GinaTricot.

2 kommentarer:

  1. Hihi, älskar ank-draperiet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, samma här :P Fast jag tycker bättre om fiskarna, men det hade blivit för mörkt i vår dusch då :P

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!