måndag 18 mars 2013

Shopping i Uppsala ♥

Var en sväng med storasyster och Matias till Uppsala den 9 mars. Var egentligen bara med som sällskap, men lite grejer fick följa med hem trots det.

Nya soffkuddar med lite mer färg än våra gamla. Betydligt mer sovvänliga är de också och det är otroligt viktigt tycker jag. Dessa är från IKEA.

Lite plastburkar förstås, det kan alltid vara bra att ha. Dessa är från biltema.

En lamineringsmaskin och två storlekar på lamineringsfickor. Även detta från Biltema.

Nytt duschdraperi då det som hängde här när vi flyttade in var så fult/tråkigt. Det här kommer från Lagerhaus och piggar verkligen upp hela badrummet.

En ugglemugg att ha på jobbet. Lagerhaus den med.

Och såklart, nagellack. Trodde någon att jag skulle lyckas komma hem från Sverige utan minst ett nagellack?! Nej, jag tänkte väl det. Lacken kommer i alla fall från GinaTricot.

2 kommentarer:

  1. Hihi, älskar ank-draperiet :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, samma här :P Fast jag tycker bättre om fiskarna, men det hade blivit för mörkt i vår dusch då :P

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!