måndag 18 mars 2013

Det börjar bli ordning i kaoset.

Under förra veckan så växte ett skrivbord sakta fram här hemma i lägenheten. Eller själva skrivbordet växte fram redan på söndagen innan Simon åkte på jobb, men under den gångna veckan så har det fyllts på med mer grejer på det för varje dag som gått. Antalet ouppackade flyttlådor har minskat, och nu börjar det kännas som om jag har koll på var mina grejer finns igen. Saknas som sagt bara ett par hurtsar under skrivborden så är det perfekt sen. Åh, jag är så nöjd!

När jag tittar på sista bilden inser jag dock att det behövs någonting på väggen ovanför min dator. Det får jag nog klura lite mer på vad det skulle kunna tänkas vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!