söndag 17 mars 2013

Pyssel, pyssel och mera pyssel.

Det här med att kombinera jobb och att blogga/läsa bloggar har jag inte klurat ut riktigt ännu, så därför har det blivit lite dött här de senaste veckorna. När jag går in på bloglovin så ser jag talet 600 hånskratta lite smått åt mig och jag har försökt läsa undan lite smått, men det går inte heller så fort då jag har så mycket annat i lägenheten att plocka med. Nu börjar det äntligen se lite bättre ut hemma, men det finns fortfarande några lådor här och där som inte är uppackade.

Ikväll kommer älsklingen hem igen, och det ska bli så skönt för jag har verkligen saknat honom även om jag har haft mycket med jobbet och hemma under veckan som gick. Under den kommande veckan så har jag bestämt att vi ska ge oss ut på jakt efter nå trevliga och praktiska hurtsar eller liknande att ha under skrivbordet men det verkar vara en omöjlighet att hitta någonting som passar både mig och Simon i smaken. Får se om vi lyckas, men tips mottages med tacksamhet!

4 kommentarer:

  1. nej, jobb och bloggning går inte sådär jättebra hand i hand, man får helt enkelt passa på när man har lust (och tid)!

    jag hade så fått för mig att Simon skulle jobba på land nu, har jag missat något eller har jag missförstått något från början?

    såg att ni har skrivbordet likadant som vi har, men jag minns inte var våra hurtsar kommer ifrån, så jag kan tyvärr inte tipsa :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har märkt att det liksom blir att prioritera annat när man kommer hem efter jobb. Så bloggen blir lite lidande.

      Det var meningen så och han jobbade på Optinova i två veckor, men sen blev han erbjuden en tjänst på Eckerölinjen och tog den istället. Så nu jobbar han vecka/vecka där, men det känns helt okej faktiskt :)

      Nej, jag tror att vi ska ta en liten runda imorrn och titta vad som finns. Enligt hemsidorna har ju varken EM eller MIO hurtsar, men jag kan tänka mig att MöbelCity kanske kan ha, de brukar ha det mesta. Annars kanske de andra två har i butik fast det inte finns på nätet, eller så kanske de kan beställa in. Hoppas på nått napp iaf :)

      Radera
  2. Vi är supernöjda med våra ikeahurtsar, rekommenderar dom ^^ Har två ALEX lådhurtsar och en ALEX skåphurts :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de tittade vi lite på men vi ratade av dem av nån anledning :p Kanske får titta lite närmre på dem :)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!