söndag 17 mars 2013

I Knew You Were Trouble ♫

Hittade en lista hos Hanna W, och tänkte fördriva lite söndag med att besvara den. Sen har jag faktiskt bara 300 blogginlägg kvar att läsa!

När vaknade du i morse? 
Jag vaknade vid 06 och var inte jättenöjd med det faktiskt. Detta på grund av att jag somnade först vid 2-tiden av olika anledningar.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag funderade på vilken tid jag skulle vara på jobbet, men insåg ganska fort att det var söndag. Sen låg jag och funderade på vilken färg jag ska måla naglarna i osv.

Har du ringt nån i morse, vem och vad sa ni?
Nej, jag har inte ringt någon idag alls. Skulle det inte varit för att jag gått runt och pratat för mig själv ett par gånger idag så skulle jag varit helt tyst också.

Vilket humör är du på?
Helt okej humör faktiskt. Älsklingen kommer hem från jobb ikväll och det är måndag i morgon. Det enda som sänker mitt humör lite är att snuvan inte vill ge med sig, men febern är i alla fall borta nu!

Har du ont någonstans?
Nej, inte vad jag kan märka av.

Om du fick välja att äta vad som helst just nu vad skulle du välja?
Då skulle jag välja glass på grund av att jag fortfarande har lite ont i halsen.

Vad var det sista du köpte när du drog ditt kort?
Mat på S-Market.
Vilken var den första hemsidan du gick in på?
Måste väl vara min egen blogg det.

Vad ska du göra ikväll?
Hålla mig vaken tills det är dags att hämta älsklingen.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Idag blev det Avicii - Levels som blev den första jag lyssnade på.

Vad tycker du om din blogg?
Just nu känns den mest tråkig, men jag försöker på nått vis komma i fas med blogg/jobb/umgänge/hemmastök. När det är på grej så tror jag det blir riktigt bra.

Vad gjorde du för exakt en vecka sen, vid den här tiden?
Jag höll på plockade upp de grejer jag shoppat i Uppsala.

Tror du att du kommer få en komplimang idag och i så fall för vad?
 Jag vet faktiskt inte, jag får väl vänta och se! ♥

När fotade du något senast, och vad?
Igår fotade jag lite smått här hemma i lägenheten.

Vad har du gjort av med pengar idag?
Ingenting faktiskt.

Om du sträcker ut ditt ben, vad når du då med foten?
En subwoofer. Eller jag använder den ju som fotpall hela tiden, vibrerar sådär trevligt under fötterna.

Vad har du på dig idag?
Baggyjeans, långt linne, t-shirt och så underkläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!