onsdag 13 februari 2013

Tredje dagen på ny adress.

Sitter hemma hos mami och papi och hänger vid datorn, och inte på nya adressen. Fick ju faktiskt igång internet i lägenheten igår, men jag har varit på mycket viktiga uppdrag idag och efter det orkade jag inte promenera hem till "min sida av stan". Är dessutom snorhalt så jag iddes inte äventyra min hälsa med att gå. 

Orkade aldrig läsa bloggar igår utan satt och surfade gardiner utan framgång, vilket har lett till att de olästa blogginläggen har stigit till 406 stycken. Äh, jag vet vad jag har att göra i helgen istället då. Jag förväntar mig att ni har bloggat om massor av spännande och lärorika saker. 

Nu slutade Simon jobba, så snart är det dags att bege sig hem till bombnedslaget till lägenhet och försöka få någon ordning på det. ♥

2 kommentarer:

  1. Det går alltid att åka buss :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo, det går ju iof :) men jag har inte orkat reda ut härvan av busstider hit och dit ;)

      Radera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!