söndag 3 februari 2013

Söndag, som känns som måndag.

Det har varit så otroligt vackert väder ute både igår och idag, så det är nästan synd att jag inte haft tid att vara ute mer än korta stunder. Har varit på en kort promenad till affären och sen några vändor till sophuset med en massa skit!

Såg så varmt och skönt ut på balkongen, nästan lite sommarkänsla. Dock tyckte termometern att det var bara 4 grader varmt, så någon sommar är det kanske inte ändå. Så synd att jag inte kunde hänga ut tvätten på balkongen att torka, när jag tvättade idag bara, hade passat så bra i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!