fredag 8 februari 2013

Fredagsfeelings.

Jag beklagar århundradets tråkigaste bild, men det är såhär min vardag ser ut just nu. En hel del skrivande i kalendern för att komma ihåg allt som ska göras och allt som gjorts.

Det är alltså fredag idag, men jag har inga fredagskänslor alls. Borde packa ner mer grejer i flyttlådor, men fastnade här för att blogga några små rader istället. Har sovit ruggigt dåligt inatt, men vem behöver sömn egentligen? Äh, nog om det. Ringde just och sa upp mitt svenska teleabonnemang, så på tisdag kan man inte nå mig på det numret längre, vilket även leder till att WhatsApp blir inaktivt ett tag tills jag ändrar om mitt finska abonnemang. Däremot kan jag nås på finska numret, facebook, msn/skype och såklart här på bloggen.

Nu dags för fortsatt packning, men först lite peppmusik
woop,woop,woop!

2 kommentarer:

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!