lördag 26 januari 2013

Flyttroadtrip med hjärtat ♥

Godmorgon världen! Här hade vi varit på vägen i lite drygt en timme, och det har börjat ljusna runt oss. Härligt att äntligen se någonting annat än beckmörker.

Isvägar som jag är glad att jag slapp köra på. Tur att det var älsklingen som fick den stora äran. När bilden togs var det lite drygt -22 ute, så det kanske inte var så halt. Vi provade inte.

Vacker soluppgång över åkrar och hus.

Simon frågade om det inte var svårt att få bra bilder genom den smutsiga rutan, så jag var tvungen att ta en liten bild på smutsfläcken som var precis framför mina ögon.

Vi passerade en hel del vita träd på vår lilla färd genom Sverige. Så otroligt vackert.

Hej Stockholm!

I Arninge var vi tvungna att stanna och tvätta av rutan då bilen inte alls tyckte att den skulle fungera som den skulle. Bilar tycker uppenbarligen inte om kyla.

På färd genom Norrtälje. Började äntligen känna att vi närmade oss slutet på vår lilla roadtrip.

Mer vita träd.

ÄNTLIGEN var vi framme i hamnen och fick sitta och vänta på de lilla Eckeröbåten. Trötta barn som suttit i bil helt galet länge. Var riktigt skönt att få stiga ur bilen och äta lite "riktig" mat i cafeterian, istället för bara mackor och kladdkaka. Sen var det ju enormt skönt att få komma hem och lägga sig och sova ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!