lördag 1 december 2012

Första dagen i julmånaden.

Jag tycker att det är helt galet att det redan är december. Vart sprang oktober och november iväg någonstans? Tiden går så fort, men det känns det som om jag sagt ett par gånger den här hösten.

Har just ätit lite frukost och väntar på att Simon ska orka stiga upp och äta sin så att vi kan fara till Hansa på dagens lilla äventyr. Eller så äventyrligt lär det väl inte bli, jag ska leta lite julklappar och se om jag hittar en klänning att ha på mig på farfars begravning. 

Ta hand om er och ha en fin dag. Och trevlig lilla jul önskar jag till dem som firar det! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!