söndag 4 november 2012

She might not be the one you see in a magazine


Söndag igen då, och jag tycker att veckorna rusar iväg så att man knappt hinner med. Varken igår eller idag har jag gjort så mycket mer än pluggat, pluggat och pluggat så därför har det varit lite dåligt med aktivitet här på bloggen. Har just ätit lite middag som bästa Simon♥ lagat åt mig, och det är alltså dags att återgå till skrivandet av skoluppgifter. Kämpigt, men det är inte långt kvar till slutet nu.

Det var egentligen inte alls dethär jag hade tänkt skriva om, men när jag öppnade inläggsrutan så var det jag egentligen tänkt skriva inte så skrivbart längre. Så kan det gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!