måndag 5 november 2012

Jag ser ljuset! Jag ser ljuset!

Rubriken är helt fri för egna tolkningar, men det jag syftar på är väl egentligen att jag ser ljuset i tunneln och snart är färdig med sista inlämningen inför sista seminariet som är på onsdag. Woho, sen är det slut på dessa tråkiga seminarier, eller moment som de har kallats. Ska bli så skönt att få börja med C-uppsatsen, för även om det kommer bli kämpigt så kommer den säkert flyta på lite bättre då man fått välja ämne att skriva om själv. Om allt går som det ska, så är det nästan bara 11 veckor kvar i skolan. Helt jäkla galet faktiskt.

Som avrundning för idag så har jag gjort en liten bild som ni får fundera lite över:



4 kommentarer:

  1. jag håller fullständigt med dig Anna :) tjusig bild :)

    SvaraRadera
  2. Lina: Jag tror inte att vi är ensamma om att känna sådär heller ;) Ja, jag tyckte texten passade ypperligt, för jag dör nog lite varje gång jag sätter mig ner med dessa jäkla moment! :(

    SvaraRadera
  3. knasigt att det känns som vi just slutade MK och att du just hade skickat in dina arbetsprover och allt sådant! Knas!

    SvaraRadera
  4. hanna: Ja, och skulle arbetsproverna varit godkända så skulle jag varit färdig redan i somras ;) Men å andra sidan hade jag nog varit utbränd och haft magsår med på kuppen ;) Media är nog en hobby för mig numera :)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!